Јавне претње централе Покрета Двери

9. август 2012. | Информативна служба Двери Нови Сад

dveri Јавне претње централе Покрета Двери

Двери

Саопштење поводом јавних претњи централе Покрета Двери

Згрожени маниром централе Двери која јавно прети свим активистима који се противе приватизацији покрета од стране Старешинства који чине: Бранимир Нешић, Бошко Обрадовић, Владан Глишић, Радован Тврдишић, Данило Тврдишић, Зоран Радоичић и Срђан Ного, дужни смо јавности да скренемо пажњу шта ова група монополиста тренутно ради са циљем даљег разбијања Покрета:

1. Преко интернет портала www.dverisrpske.com прете тужбама Мирославу Паровићу,  Александру Ђурђеву и свим активистима који се осмеле да мисле својом главом и који не желе да раде у приватној, породичној фирми чланова Старешинства Двери.  Ова групација узурпатора почела је да се понаша као да поседује тапију на црквенословенске појмове, светосавско родољубље и бригу о општем интересу. Постављамо питање да ли ће сутра уследити претње тужбама и за коришћење појмова као што су Србија, породица и мајка, или им је тзв. “бренд” Двери важније од мајке, породице и Србије?

2. Повереништвима по Србији шаљу мејлове у којима се од активиста тражи да се изјасне да ли ће безпоговорно следити све одлуке Старешинства, а свакоме ко се изјасни другачије прете тужбама на исти начин као што прете Повереништву Нови Сад. Пре годину и по дана сви смо поверовали Старешинству Двери да ће овакви диктаторски методи у Србији заувек остати иза нас.

3.  Обмањују јавност и Покрет да је иза одлуке о избацивању Новосадског повереништва стало и Руководство покрета, а истина је да нису ни питали Руководство за став и мишљење о срамном чину разбијања покрета од стране Старешинства.  Ово је још један у низу доказа да је једина одметнута структура у Покрету уствари Старешинство које никога ни за шта у Покрету нити консултује нити пита, а о свим процесима тајно одлучује.

4. Иако је од Ђурђевданских избора до данас Старешинство са структуром покрета комуницирало углавном путем мејлова, баш данас је већина чланова Старешинства у обиласку повереништава по Србији са циљем клеветања Новосадског Повереништва и завођења опште диктатуре у Покрету. Интересантно је како су баш сада успели да одвоје време за овакву свеобухватну активност, а до сада нису одговарали чак ни на телефонске позиве.

Као одговорни и пристојни људи заиста немамо потребу да даље учествујемо у рату саопштењима. Наш позив за сазивање ванредног Сабора на ком би сви имали прилику да се изјансе о тренутном стању у покрету и даље стоји, и није нам јасно из ког разлога Старешинство инсистира на безличним саопштењима, а одбија саборни дух, живу реч, аргументе и договор.

Миланка Бркић, одборник у Скупштини града Новог Сада

Мирослав Паровић, шеф одборничке групе у Скупштини града Новог Сада

Александар Ђурђев, одборник у Скупштини града Новог Сада

Митар Шобот, одборник у Скупштини града Новог Сада

Мирослав Илић, одборник у Скупштини града Новог Сада

Горан Миленковић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Дејан Милановић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Данијел Кулачин, члан Повереништва Двери Нови Сад

Богдан Кукић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Давор Переула, члан Повереништва Двери Нови Сад

Мирела Новаковић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Драгиша Васиљевић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Богдан Амиџић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Сунчица Марковић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Стефан Мијовић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Јован Илић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Немања Новаковић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Стојан Иванишевић, члан Повереништва Двери Нови Сад

Нови Сад, 8. август 2012

Информативна служба

065.8409.481


Ознаке:, ,

108 Одговори на: Јавне претње централе Покрета Двери

  1. Косово је наше Одговори

    9. август 2012. код 03:58

    Двери – ЗА живот Србије!

    Thumb up 43 Thumb down 10

    • Србенда, Слога биће, пораз врагу Одговори

      9. август 2012. код 15:52

      Thumb up 11 Thumb down 0

      • slobodnasrbija Одговори

        9. август 2012. код 18:16

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Thumb up 3 Thumb down 13

        • Србенда, Слога биће, пораз врагу Одговори

          9. август 2012. код 19:58

          Thumb up 3 Thumb down 2

          • Kosta

            10. август 2012. код 01:03

            xaxaxaxaxaxaxaaaaxa, sit se ismejah !!!

            Thumb up 1 Thumb down 1

  2. Душан Одговори

    9. август 2012. код 04:01

    Бошко Обрадовић је искрени српски родољуб, у то сам се увери много пута, и не верујем да би он могао да уради ишта на штету покрета Двери. Пустите нека они то реше између себе(Старешинство – М.П. А.Ђ.)Молим се Богу да дође до помирења јер су ми у овом тренутку они једина нада за боље Србији и Српскога народа…

    Thumb up 78 Thumb down 7

    • Вукови са Вучијака Одговори

      9. август 2012. код 09:02

      Potpisujem!! Toliko nade polažem u Dveri da mi tesko pada ovo prepucavanje.

      Thumb up 49 Thumb down 5

      • Радиша Амиџић Одговори

        9. август 2012. код 10:38

        Бошко Обрадовић, Бранимир Нешић, Владан Глишић и остали из Старешинства су много дуже од Паровића и Ђурђева у Дверима и доказали су се својим радом и својим родољубљем.
        Очигледно је Паровићу и Ђурђеву било важније да тајно преговарају о управљању неким комуналним предузећем и о висини годишњег буџета тога истога, него да доследно заступају циљеве Двери и оно због чега су Двери и кренуле у политичку борбу.
        Доследност и прави дух Дверјанства можете да спознате и на конференцији за штампу у Чачку након неуспелих коалиционих преговора.
        Ту су Двери, подсећам, освојиле 15 %,али су остали доследни својим ставовима, а могли су да вероватно бирају којим јавним предузећем да руководе.

        http://dverisrpske.tv/video.php?iden=217

        Двери не желе да се тако даље у Србији ради јер то само води у даљу пропаст.
        Потпуна подршка Старешинству Двери и нада да ће Паровић и Ђурђев да се опамете, или бар они који их следе да сазнају истину и схвате да није најважније којим јавним предузећем би се могло управљати.

        Двери – За живот Србије

        Када жели да се направи стабилна кућа, најважније је урадити стабилан темељ и избацити сав трул материјал.

        Thumb up 41 Thumb down 7

    • Српски народни фронт Одговори

      9. август 2012. код 18:20

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Thumb up 4 Thumb down 17

    • Ацо Одговори

      9. август 2012. код 19:19

      “Пара буши гдје бургија неће.“ Нема више паметних родољуба који раде за добробит земље , или ако и постоје такви они живе на маргинама друштва , препуштени судбини , без пребијене паре и динара . Ова маса националних покрета , покрета за боље сутра је превара , јер њима да су у циљу промјене и бољитак Србије ујединили би се , јер сви имају исти циљ . Сви ови покрети су ту искључиво због њихових твораца и ужег круга људи који имају ове или оне интересе , а више од пола их ради за стране тајне службе .

      Thumb up 3 Thumb down 7

  3. Марко Одговори

    9. август 2012. код 04:12

    “Обавештавамо све медије да су дописи које од 7. августа јавности достављају Паровић и Ђурђев, потписујући се под именом Двери – злоупотребљени. Свако даље коришћење имена Двери, Покрета за живот и нашег логоа, биће законским средствима санкционисан.“

    Thumb up 37 Thumb down 6

    • Драгутин Мишић Одговори

      9. август 2012. код 04:32

      Лично мислим да Паровић има право на име Двери исто колико и Бошко Обрадовић или било ко други…

      Thumb up 41 Thumb down 52

      • Dalmatinac Одговори

        9. август 2012. код 09:51

        Parovic se odmetnuo od Dveri.

        Puna podrska Bosku od njegovih saboraca iz Banata!

        Novosadjani nisu centrala, Beograd je nas glavni grad!

        Thumb up 60 Thumb down 15

      • Милијана Одговори

        9. август 2012. код 10:03

        Лично мислим да на име Двери нема право нико ко сарађује са Ненадом Чанком и осталим чанколисцима и издајницима отаџбине.

        Thumb up 46 Thumb down 1

        • Predrag Одговори

          9. август 2012. код 13:29

          Ovih pet odbornika je izbaceno iz Devri upravo zato sto su hteli u koaliciju sa SNS-om da bi zbacili Canka i Pajtica…problem je verovatno u tome sto su pristali i na neke funkcije u javnim preduzecima (to kazu i oni koji drze starnu staresinstva). Proradile su sujete i sad umesto da se obara secesionosticka vlast, jer to je goruce pitanje Vojvodine, staresinstvo indirektno produzava Cankov boravak na vlasti. Trebalo bi opet da proradi pamet da probaju da se izmire i da skinu bagru…ali to ce ici tesko, jer Srbina uvek zavist izjede…

          Thumb up 10 Thumb down 2

          • Игор Панчево

            10. август 2012. код 01:16

            Брате, да би СНС оборио жуте и љигаше у НС не трбају му Двери, а и нису нас ни звали на то, барем не јавно! Њима трбају одборници фантомске ромске партије и одборници СРС (а они су се већ изјаснили да са СНС нема сарадње ни по коју цену), а позив је од стране СНС упућен и одборицима СПО, који су тренутно уз ДС! Тако да ово све СМРДИ на сценаријо разбијања СРС! Ко је и за чији рачун на ово све пристао сазнаћемо ускоро! ПС. Ја сам у први мах поверовао Томи и АЦИ, али сам брзо схватио какви су и сви видимо са којих данас позиција наступају, европејство, Брисел, Вашингтон, подела КиМ, љубљење са Зукорлићем, са Кандићком,….На жалост тако је, али политика је курва извинте ме што псујем……тако да ко зна шта ће сутра бити!

            Thumb up 4 Thumb down 0

      • Расински округ Одговори

        9. август 2012. код 11:45

        Можда би и имао да не постоји споразум који је потписан и у коме јасно стоји, цитирам:

        „Група грађана ће током изборне кампање и током трајања мандата који су на изборима освојени, на основу претходно дате сагласности и под надзором Групе грађана „ДВЕРИ“, на одговарајући и прикладан начин, те у складу са начелима за нову српску политику истакнутим у „Новом народном договору“ од 10.02.2011. године и одлукама, правилницима и обавезним упутствима донетим од стране Групе грађана „ДВЕРИ“, користити назив и лого који иста користи и којим се легитимише у правном саобраћају, а који је заштићен код надлежног органа.

        Назив и лого Групе грађана „ДВЕРИ“ неће бити злоупотребљени, нити коришћени на неприкладан начин, коју обавезу долепотписани грађани преузимају под пуном материјалном и кривичном одговорношћу, у складу са одговарајућим законима.“

        Према томе, хвала лепо довиђења!!!

        Thumb up 19 Thumb down 0

      • Predrag Одговори

        9. август 2012. код 13:19

        Jednom i ja da Dragutinu Misicu dam plus :D

        Thumb up 3 Thumb down 7

      • ЗЕМУНЧАНИН Одговори

        9. август 2012. код 14:54

        Брате Србине веруј ми да нема. Ове лажи које сада пласирају су невероватне. Ђурђев који је био у Образу, па ко Љајића, па код наше Маје, па онда у Дверима… Највећа грешка је то што је такав човек успео да се позиционира у покрету, али то су ствари које је старешинство пропустило да санкционише и то је њихова највећа грешка.

        ЗА ОВО САДА ШТО РАДЕ СУ У ПРАВУ МИЛИОН ПОСТО, КАО И ЗА ГОТОВО СВЕ ШТО СУ УРАДИЛИ ЗА ОВИХ 13 ГОДИНА.

        ВЕРУЈЕМ У ЧАСНЕ ПОТЕЗЕ ДВЕРИ!

        Thumb up 32 Thumb down 0

      • Циле Одговори

        9. август 2012. код 16:38

        Слажем се. Ако су хтели у коалицију са СНС-ом да би збацили ДС И ЛСВ, ШТА ТУ ИМА СПОРНО??? Њихово саопштење то и потврђује, а само Руководство покрета има ингеренције да их избаци! Веома је чудно да Старешинству смета договор са СНС-ом, о коме су чак на време обавештени, и радије би да тог договора не буде – значи да у Новом саду остане како је и било! Јер, подвлачим, нема другог решења за смену, без договора са напредњацима. Јесам гласао „ЗА“ али ово почиње да ми буди сумње у демократско устројство покрета.

        Thumb up 2 Thumb down 3

    • Србин Одговори

      9. август 2012. код 05:08

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Thumb up 16 Thumb down 24

      • Дејан Косановић Одговори

        9. август 2012. код 07:47

        Како Ви знате да лого није заштићен? То је лаж. Уосталом, нека наставе да га користе, па ћемо видети ко је у праву, али немојте да обмањујете јавност. Не могу да користе ни лого, ни име Двери, ни Покрет за живот. Ако буду писали неки роман наравно да могу да користе термин “двери“, али у њиховом будућем бављењу политиком не може. Ако то није јасно због чега онда Вам штошта није јасно.

        Thumb up 24 Thumb down 18

        • Србин Одговори

          9. август 2012. код 08:24

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Thumb up 13 Thumb down 18

  4. Srba Одговори

    9. август 2012. код 07:00

    Obradovic i Glisic i ostali iz poverenistva su OK… ove sotone sto lupetaju tu svasta su ubaceni placenici… DS-ovci…te nakaze od ljudi sto im sve srpsko smeta… Da razbiju bi oni

    Thumb up 39 Thumb down 13

  5. Milan Одговори

    9. август 2012. код 08:49

    Zanimljivo, zasto su bas Dveri pukle u Novom Sadu, bas sada kada se
    pokrece neka inicijativa za smenu vlastu grada Novog Sada. Neko ili ne
    zeli ili trazi previse za tu smenu. Politika je kurva, uvek mozes da
    legnes sa svakim, a odes sa onim ko ponudi vise ili bolje.

    Thumb up 30 Thumb down 1

  6. Čeljustnikov Одговори

    9. август 2012. код 08:50

    Ameri odrađuju iznutra?

    Thumb up 14 Thumb down 2

    • tocilo Одговори

      9. август 2012. код 11:43

      sluzba snajka,sluzba!

      Thumb up 5 Thumb down 1

  7. Че Чавез Одговори

    9. август 2012. код 09:09

    Жалосно је што се све ово дешава у покрету у којем су многи родољуби видјели спас. Питање је колико ће будућих гласача изгубити, а могли су бити 1 од водећих снага у Србији, па и шире. О Паровићу могу рећи да је велики родољуб и човјек који се несебично борио за Српство.

    Thumb up 28 Thumb down 10

  8. darko Одговори

    9. август 2012. код 09:37

    Преко интернет портала http://www.dverisrpske.com прете тужбама Мирославу Паровићу, Александру Ђурђеву и свим активистима који се осмеле да мисле својом главом и који не желе да раде у приватној, породичној фирми чланова Старешинства Двери.

    ИМА ОНА НАРОДНА ХРАНИ ПСА ДА ТЕ УЈЕДЕ.

    СЕЋАМ СЕ КО ДАНАС У МАРТУ САМ ПРВИ ПУТ ЧУО ЗА ДВЕРИ ПОГЛЕДАО ПРОГРАМ И ОДЛУЧИО ДА ДАМ ПОДРШКУ ТАДА САМ УПОЗНАО ТВРДИШИЋА.
    ТЕЛЕФОНОМ САМ РАЗГОВАРАО СА ПОВЕРЕНИКОМ ЗА ЗЕМУН И СЕЋАМ СЕ ДА МИ ЈЕ РЕКАО ДА ДС И ВЛАДАЈУЋЕ СТРУКТУРЕ УБАЦУЈУ СВОЈЕ ЉУДЕ У ПОКРЕТ СА ЗАДАТКОМ ДА ПРАВЕ ПОМЕТЊУ ДА ЈЕ МНОГО ЉУДИ ДОЛАЗИЛО НА САСТАНКЕ И ДА ФЕНОМЕНАЛНО ПРИЧАЈУ ПРАЗНУ ПРИЧУ И НА КРАЈУ КАДА ВИДЕ ДА НЕ МОГУ НИШТА ДА ПРОМЕНЕ И ВИШЕ СЕ НЕ ПОЈАВЉУЈУ.
    ПО МЕНИ ПАРОВИЋ ЈЕ БИО УБАЧЕН ДА РАСТУРА ПОКРЕТ ИЗНУТРА САМО СЕ ЧЕКАО ПОГОДАН ТРЕНУТАК ЗА АКЦИЈУ. АКО МЕДИЈИ КОЈИ КОНТРОЛИШУ ДС И СТРАНКЕ НА ВЛАСТИ КРЕНУ ДА ПРЕНОСЕ САОПШТЕЊА ПАРОВИЋА И ЂУРЂЕВЕ И ДА ИМ ПОСВЕЋУЈУ МЕДИЈСКУ ПАЖЊУ ВЕЋУ НЕГО ШТО ОНИ ЗАСЛУЖУЈУ СВЕ ЈЕ ЈАСНО.

    Thumb up 38 Thumb down 8

    • luka Одговори

      9. август 2012. код 12:19

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Thumb up 8 Thumb down 13

  9. Svetosavac Одговори

    9. август 2012. код 09:40

    Staresinstvo je duzno da saopsti nama Dverjanima sta je konkretan prestup Parovica i Djurdjeva? Slazem se u potpunosti da nam nije interes upravljanje javnim preduzecima po svaku cenu,mogli su podrzavati manjinsku vladu u Novom Sadu,sve u cilju rusenja antisrpske i antihriscanske aktuelne vlasti.Treba na delu pokazati narodu sta je istinski cilj Dveri,da to nisu sitni licni ili partijski interesi vec promena sistema.Hocemo konkretan odgovor! Tesko mi pada ovaj razdor,izgleda da u Srbiji ne postoji niti jedna homogena a na stazama Svetosavlja,okupljena celina i to me frustrira! Uz Boziju pomoc ZA ZIVOT SRBIJE!

    Thumb up 32 Thumb down 2

    • Бритва Одговори

      9. август 2012. код 18:11

      Управо то нам треба! Права, конкретна и јасна информација !
      Где су Паровић и остали момци погрешили ??? КОНКРЕТНО, СТАВКА ПО СТАВКУ !!!
      Све је УОПШТЕНО, као у „некој“ високој дипломатији !
      Онај ко се плаши или избегава да КОНКРЕТНО И ПОЈЕДИНАЧНО изложе аргументе он НЕЋЕ бити у праву ! Да чујемо !!!

      Thumb up 7 Thumb down 0

  10. Лојпур Миле Одговори

    9. август 2012. код 09:49

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Thumb up 10 Thumb down 22

    • kiki Одговори

      9. август 2012. код 11:10

      mile ti si bas pglu decko ali bas pglu!! pa poslednji srbi koji su u politici radili dobro za pravoslavlje i srbiju su ljotic i nedic !!!

      Thumb up 6 Thumb down 4

  11. Благоје Одговори

    9. август 2012. код 10:25

    Замолио бих уредништво Васељенске као угледног и читаног сајта да овакве ствари више не објављује. Није ми јасно коме иде у прилог да се искљученим члановима даје оволико медијског простора у чијим саопштењима се јасно види намера да се укаља углед Двери

    Thumb up 28 Thumb down 19

    • Mirko SRBIJA Одговори

      9. август 2012. код 11:49

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Thumb up 8 Thumb down 15

      • Krokodil Одговори

        9. август 2012. код 12:41

        Ако не верујеш старешинству, онда нема шта да тражиш овде… А не да идеш около и кукаш да те неко подржи…

        Thumb up 11 Thumb down 6

      • darko Одговори

        9. август 2012. код 12:48

        ПА ДА КАД ПРОЧИТАШ САОПШТЕЊЕ ПАРОВИЋА КО ДА МУ ЈЕ ЧАНАК ПОМАГАО ДА САСТАВИ ТЕКСТ.НЕМА ПОТРЕБЕ ДА СЕ ДВЕРИ ПРЕПУЦАВАЈУ СА ПЕТОМ КОЛОНОМ У СВОЈИМ РЕДОВИМА СИТУАЦИЈА ЈЕ ЛАКО РЕШИВА ВИДЕЋЕМО УСКОРО.
        1.СА КИМ ЋЕ ПАРОВИЋ У КОАЛИЦИЈУ
        ДС ИЛИ СНС
        2.АКО УЂЕ СА СНС ДАЛИ ЦЕ ДОБИТИ УПРАВНЕ ОДБОРЕ ДИРЕКТОРСКА МЕСТА ИТД
        3.КАКО ЋЕ СЕ МЕДИЈИ ПОСТАВИТИ У ЦЕЛОЈ ПРИЧИ ЗА САДА 021 СТАО ЈЕ НА СТРАНУ ПАРОВИЋА И ЗАСИПА ГРАЂАНЕ ПРИЧОМ ПРОТИВ ДВЕРИ И СТАРЕШИНСТВА А ПОЈАВИЛИ СУ СЕ КАО ПОСЛЕ КИШЕ ЉУДСКЕ НУЛЕ КОЈЕ БЛАТЕ ПОКРЕТ И СТАРЕШИНСТВО ИЗНОСЕЋИ НАМЕРНО ГОМИЛЕ ЛАЖИ У ЦИЉУ ОБМАНЕ ШТО ВЕЋЕГ БРОЈА ГРАЂАНА

        Thumb up 20 Thumb down 4

    • Драгутин Мишић Одговори

      9. август 2012. код 15:41

      Потрудићемо се да више не објављујемо слична саопштења око ово ситуацију у Дверима. Мада, мислимо да је проблем међу њима пошто у јавност излазе са оваквим саопштењима…

      Thumb up 5 Thumb down 2

      • Дугоконтов Др. Ристо Одговори

        9. август 2012. код 23:40

        Драгутине, има много оних који Васељенску ТВ и Двери сврставају са исте, родољубиве стране. Камо среће да се та страна нагомила. Необјављивањем оваквих и сличних текстова ситуација би се променила. Ако хоћемо нешто да променимо морамо да деламо и проблем посматрамо критички. Мрак ионако већ имамо.

        Thumb up 1 Thumb down 0

        • Драгутин Мишић Одговори

          9. август 2012. код 23:45

          Разумем ја све. Али ако би некако могли да заменимо овај српски народ за неки нормалан. Али стварно. Јер, шта год да урадимо, трпимо критике. Ако објавимо „што објављујемо“, ако не објавимо „зашто ћутимо“. Када критикујемо Двери „продали смо се“, када објавимо пар саопштења Двери онда су нас „Двери ставиле под контролу“. Некоме ко се двневно бави овом проблематиком дође да све закатанчи и да батали цео посао пошто понекад верује да не постоји народ вредан труда. Тешко је живети са сазнањем да је сваки потез окарактерисан као погрешан од некога…

          Thumb up 4 Thumb down 2

          • Дугоконтов Др. Ристо

            9. август 2012. код 23:49

            То је све у склопу, да кажем, посла. Мислим да је на Васељенској да објављује све, и лепо и ружно. Немамо ништа од ћутања, то смо ваљда видели. А трпљење критике је одраз озбиљности. Ако су људи у Васељенској искрени у борби за очување Србије и српског народа, онда критике за ђавоље стране не би требало да претстављају посебан проблем. Морате истрајати или нас неће бити.

            Thumb up 2 Thumb down 0

          • Дугоконтов Др. Ристо

            9. август 2012. код 23:52

            Уосталом, народ је народ. Никад није постојао консензус, већ праћење већине. На Вама је, и на нама да ту већину окупимо.
            Гашење би било бежање од истине, а и шта би са онима који хоће да виде и да се боре? Да ли су они мање вредни од оних који неће?

            Thumb up 1 Thumb down 0

  12. сања Одговори

    9. август 2012. код 10:58

    Само оптимиста мисли да ОНИ не контрлолишу ове ХРИШЋАНЕ!
    Све наше партије су прави хришћани, сви су нас ставили на муке Христове.

    Thumb up 3 Thumb down 4

    • Србица Одговори

      9. август 2012. код 23:03

      Христ није могао да спасе себе а данас,после 2000 година, неће ни Свет ! Мамон је једини „бог“ ?!? Запад то добро зна !!!

      Thumb up 1 Thumb down 2

    • Дугоконтов Др. Ристо Одговори

      9. август 2012. код 23:45

      Морам да те развеселим, ипак не контролишу све Хришћане.
      Пример је Владика Артемије и сестринство манастира Ваведење. Примера има још, само треба гледати својим очима.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  13. zoki Одговори

    9. август 2012. код 11:16

    ko ne voli ljotica i nedica je raspala komunjara copava!!

    Thumb up 7 Thumb down 8

    • Ненад Одговори

      9. август 2012. код 13:06

      Љотић и Недић нису исто. Поготово љотић који је отворено стао на страну окупатора преузимајући заслуге ЈВуО у борби против комуниста. Комунисти су искрено веровали у победу комунизма, љотићевци су искрено веровали у победу фашизма и нацизма док је трећа опција била просрпска – Драгољуб Михаиловић. Овде није ни време ни место да се расправља о историји али кад неко тек тако баци провокативни коментар онда нема друге него да се одговори. Да сумирамо, колико года да су учинисли “добро“ за српски народ (у овмн случају само Недић, мада је Комесеријат за избеглице већ постојао пре доласка самопроглашене српске владе), дакле нису требали да стану на страну окуоатора. Ја лично мислим да је то као кад би се у некој скоријиј будућнисти демократе бориса тадића славиле као спасиоци и избавитељи у смислу да су се жртвовали и прихватили ту “тешку историијску улогу“ марионетске владе, а на пример напори радикала за очување Србије да се маргинализују, дакле то просто није могуће, ја тако видим ту ствар.

      Thumb up 6 Thumb down 2

    • Predrag Одговори

      9. август 2012. код 13:37

      Nabijem i tebe i Nedica i Ljotica na copavi…

      Thumb up 4 Thumb down 6

  14. ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА Одговори

    9. август 2012. код 11:29

    ИМАМ ЈЕДНО ПИТАЊЕ ЗА НАВОДНО ОКЛЕВЕТАНЕ И НАВОДНО НИ КРИВЕ НИ ДУЖНЕ ЧЛАНОВЕ ДВЕРИ ИЗ НОВОСАДСКОГ ПОВЕРЕНИШТВА.
    АКО СТЕ ТОЛИКИ РОДОЉУБИ И НА ПРАВОЈ ЛИНИЈИ ДВЕРЈАНСТВА ,ПА ШТА ЧЕКАТЕ И ШТО НЕ СРУШИТЕ ЛСВ И ДС У НОВОМ САДУ? ПА И СТАРЕШИНСТВО ДВЕРИ ВАС ЈЕ ПОЗВАЛО ЈАВНО, ДА ТО УРАДИТЕ ЈЕР И ОНАКО ПО ЗАКОНУ ЛИЧНО РАСПОЛАЖЕТЕ СВОЈИМ МАНДАТИМА И МОЖЕТЕ ДА РАДИТЕ СА ЊИМА ШТА ВАМ ЈЕ ВОЉА!
    АЈДЕ ПА СМЕНИТЕ ЛСВ И ДС НОВОМ САДУ! ВИ ТО МОЖЕТЕ! ПОКАЖИТЕ НАМ НА ДЕЛУ ДА СТЕ ДВЕРЈАНИ ОД ГЛАВЕ ДО ПЕТЕ КАО ШТО У СВОЈИМ САОПШТЕЊИМА СТАЛНО ТРУБИТЕ И ДА ВАС ТАМО НЕКО ИЗ ЦЕНТРАЛЕ НЕВИНЕ НАПАДА И НЕВИНЕ ИСКЉУЧУЈЕ ИЗ ПОКРЕТА!
    АЛИ НЕ!
    НЕКО ЈЕ ВИДО ОЗБИЉНУ ОПАСНОСТ ,ДА ЋЕ ДС И ЛСВ ИЗГУБИТИ ВЛАСТ И У НАЈВЕЋЕМ ГРАДУ СЕВЕРНЕ СРБИЈЕ И КРЕНУЛО СЕ У УНАПРЕД ПРИПРЕМЉЕН СЦЕНАРИО СПРЕЧАВАЊА ТАКВОГ РАСПЛЕТА. АКТИВИРАЛИ СУ ЖУТИ СВОЈЕ ПРИКРИВЕНЕ И УБАЧЕНЕ СПАВАЧЕ У НОВОСАДСКОМ ОГРАНКУ!
    ТО ЈЕ ПРАВА ИСТИНА И ЈЕДИНО ЛОГИЧНО ОБЈАШЊЕЊЕ. ОВО ТАЛАСАЊЕ И ДИЗАЊЕ БУКЕ И ЗАМУЋИВАЊЕ И СЛУЂИВАЊЕ У ПОСЛЕДЊИХ НЕКОЛИКО ДАНА КОЈЕ СЕ ДЕШАВА ОКО ДВЕРИ ЈЕ ТИПИЧНА ШАПЕРОВА И ЂИЛАСОВА МАСКАРАДА И МАРКЕТИНШКИ ЦИРКУС КОЈИ СМО ГЛЕДАЛИ У ПРЉАВОЈ ПРЕДИЗБОРНОЈ КАМПАЊИ!
    ПА ЗАР НЕ ВИДИТЕ ЈАСАН СТИЛ И ПОТПИС СРЂАНА ШАПЕРА И ОНОГ ОЛОША ЂИЛАСА У СВЕМУ ОВОМЕ ШТО ПРЕДСТАВЉА ПРОПАГАНДНИ РАТ ПРОТИВ ДВЕРИ У ЦИЉУ ЗАДРЖАВАЊА НА ВЛАСТИ У НОВОМ САДУ ФАШИСТА ИЗ ЛСВ И ДС ПО СВАКУ ЦЕНУ!!

    Thumb up 27 Thumb down 4

    • Mirko SRBIJA Одговори

      9. август 2012. код 11:38

      NEMOJ DA KORISTIS REC ‘SRBIJA’ U SVOM NAZIVU, JER TU REC JA KORISTIM!!! IMA DA TE TUZIM, SVE CE DA SE PUSI!

      Thumb up 10 Thumb down 10

      • ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА Одговори

        9. август 2012. код 19:02

        ТВОЈ КОМЕНТАР ОТКРИВА ПОТПУНО ОДСУСТВО ИНТЕЛИГЕНЦИЈЕ.

        Thumb up 5 Thumb down 4

    • марко Одговори

      9. август 2012. код 12:29

      Па човече ! Чека се СПС па да се руши власт, двери имају само 5 мандата, а ко су издајници видеће се ускоро.
      пс. Што се не сазове Сабор?, ово треба тамо да се реши
      Што Бошко и Глишић не пристану на полиграф(М.П. и А .Дј. су их позвали да изнајме три полиграфа и да свако одговори на нека питања)

      Thumb up 11 Thumb down 3

      • Krokodil Одговори

        9. август 2012. код 12:58

        А зашто на Сабору? Старешинство поставља поверенике…. Можда да су их позвали на Тренутак истине, овако на Полограф, не знам баш…

        Thumb up 1 Thumb down 4

      • ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА Одговори

        9. август 2012. код 19:07

        ПА ДА ТИ БИ НА ОПТУЖЕНИЧКУ КЛУПУ ИСПРАВНЕ А ЛАЖОВЕ НЕ ПОЗИВАШ НА ПОЛИГРАФ!
        АЈДЕ ПРИЗНАЈ КОЛИКО СУ ТИ ЛИГАШИ И ДС ПЛАТИЛИ ДА СЕЈЕШ ЛАЖИ О ДВЕРИМА И ПРАВИШ СМУТЊУ НА ИНТЕРНЕТУ О ЊИМА??

        Thumb up 10 Thumb down 4

    • Игор Панчево Одговори

      10. август 2012. код 01:31

      Браво имењаче и суграђане!

      Thumb up 3 Thumb down 2

  15. ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА Одговори

    9. август 2012. код 11:44

    ВОЛЕО БИХ ОВЕ ЖУТЕ УБАЧЕНЕ НА НЕТУ ШТО МИ СТАВЉАЈУ МИНУС ДА МИ ОДГОВОРЕ НА ОВО ПИТАЊЕ КОЈЕ САМ ПОСТАВИО . МОЖЕТЕ МИЛИОН МИНУСА ДА СТАВИТЕ АЛИ НА ПИТАЊЕ НЕМАТЕ ОДГОВОР ТЈ ИМАТЕ И ЗНАТЕ ДОБРО ДА САМ У ПРАВУ! УБАЧЕНИ СТЕ И АКТИВИРАНИ БАШ САДА ДА БИ СПАСИЛИ ЛСВ И ДС У НОВОМ САДУ ОД ПАДА СА ВЛАСТИ! ДА НИЈЕ ТАКО ОДАВНО БИСТЕ ИХ СРУШИЛИ А НЕ ПРАВИЛИ НАМЕРНО ОВАЈ ЦИРКУС!

    Thumb up 22 Thumb down 8

    • darko Одговори

      9. август 2012. код 12:34

      ИГОРЕ РЕЦИ МИ ДАЛИ СИ ПРОЧИТАО МОЈЕ КОМЕНТАРЕ

      Thumb up 3 Thumb down 5

      • ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА Одговори

        9. август 2012. код 18:28

        ПРОЧИТАО САМ .

        Thumb up 3 Thumb down 1

        • darko Одговори

          9. август 2012. код 22:40

          мислим на оне коментаре од јуче на васељенској о паровићу и избацивању из покрета двери
          скрећем ти пажњу колико је жутаћа испливало и које лажи шире о бошку обрадовићу пази ову лаж обрадовићи су партизанска породица из драгачева , глишић отео баби од 100 година кућу итд.Занимљиви су ми и ови прикривени као били у покрету али су се разочарали све увијено у лепе обланде као да смо сви деца па неумемо да их препознамо.

          Thumb up 6 Thumb down 0

          • ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА

            9. август 2012. код 23:56

            ДАРКО ,СВЕ СКОРО ЧИТАМ ПАЖЉИВО А О ДВЕРИМА ТЕКСТОВЕ, ВРЛО ПАЖЉИВО!
            ЈА САМ ОЧЕКИВАО ОВУ ПОПЛАВУ ЖУТИХ И ДЕ-БЕОВСКИХ ХАКЕРА НА НЕТ ДА СЕ БЛАТЕ ДВЕРИ И МНОГО РАНИЈЕ. АЛИ МОРАЛИ СУ ДА САЧЕКАЈУ ДА ИМ СЕ ОЗБИЉНО УЗДРМАЈУ СТОЛИЦЕ И ВЛАСТ У ЈЕДИНОМ ПРЕОСТАЛОМ БРЛОГУ ГДЕ СУ НАЈБЕЗОЧНИЈЕ И НАЈВИШЕ КРАЛИ ГЛАСОВЕ,А ТО ЈЕ ПАЈТИЋЕВ ТЕРЕН ТЈ ВОЈВОДИНА. Е ТЕК ТАДА СУ РЕШИЛИ ДА КРЕНУ ИЗ СВИХ ОРУЖЈА И ПРОГЛАСИЛИ УЗБУНУ! САДА ДЕЖУРАЈУ У ТРИ СМЕНЕ НА ИНТЕРНЕТУ ПОД РАЗНИМ НИКОВИМА
            ИПАК, ЛАКО ИХ ЈЕ ПРЕПОЗНАТИ. НАУЧИЛИ СМО ТАЈ СТИЛ ГЛЕДАЈУЋИ ЊИХОВЕ МЕДИЈЕ И ЧИТАЈУЋИ ЊИХОВУ ШТАМПУ ,А НАЈВИШЕ У ОНОЈ ХИСТЕРИЧНОЈ ЛУДАЧКОЈ И ШИЗОФРЕНИЧАРСКОЈ ПРЕДИЗБОРНОЈ ЖУТОЈ КАМПАЊИ!

            Thumb up 4 Thumb down 2

    • Predrag Одговори

      9. август 2012. код 13:43

      Mislim da ce se o eventualnom obaranju vlasti na kraju ipak pitati Romska partija…

      Thumb up 5 Thumb down 2

      • darko Одговори

        9. август 2012. код 15:09

        МИСЛИШ ИЗМИШЉЕНА ПАРТИЈА КОЈУ ЈЕ ФОРМИРО ДС

        Thumb up 13 Thumb down 2

      • Дугоконтов Др. Ристо Одговори

        11. август 2012. код 10:36

        Мислиш Влашка партија или ти НОПО коју је формирао прослављени Влах Ђорђе Вукадиновић (НСПМ)?

        Thumb up 0 Thumb down 0

  16. vaci Одговори

    9. август 2012. код 11:55

    ljudi treba da znaju da su Djurdjev i Parovic bili legitimni predstavnici Pokreta Dveri do onog trenutka dok nisu otpoceli tajni pregovori sa politickim opcijama u Vojvodini gde se spominje rusenje principa delovanja Dveri a za uzvrat Funkcije u nekim javnim preduzecima u Novom Sadu.Posle toga prestaje njihov legitimitet u Pokretu i oni vise ne mogu da se predtavljaju kao neko ko me je stalo do sabornog rada unutar Dveri,prebacivanje lopte na Beograd,staresinstvo,rukovodstvo ili sta vec.Sustina je da su oni pokusali da ruse pokret u N.Sadu za rad licnih interes uz pomoc nekih partija.

    Thumb up 18 Thumb down 2

  17. Dverjanka-Nis Одговори

    9. август 2012. код 11:55

    Razumem sve Dverjane koji su blago receno zacudjeni ovakvim stanjem u Dverima, jer su bas kao i ja doziveli Dveri kao jedno pravo patriotsko udruzenje i ne zele da i sada dozive jos jedno razocarenje. Ali oni koji nisu direkno radili i borili se sa Dverima ne mogu na osnovu plakata, parola i programa znati pravu istinu. Istina je da je Staresinstvo rasturilo Dveri i u Nisu. Na celo su postavili jednog advokata, koji ne voli da se eksponira i bezi sa svih javnih istupanja da se ne vidi gde pripada i gradi licnu karijeru i jednog starog profesora i koji bi radije da bude sa unucicima nego sa Dverima, dakle ljude bez harizme, inicijative, energije…To je ucinjeno kao u Novom Sadu, cutke, preko noci. Mnogi u Dverima u Nisu su zbunjeni i jos uvek ne znaju da li su i dalje u Dverima, mnogi su ih irazocarani napustili. Cinjenica je da se Staresinstvo ponasa kao sekta, sami odlucuju i donose odluke, a svi ostali bi trebalo da rade za njih 7-8. Takodje je tacno kada im ne odgovara ne javljaju se na telefon i izbegavaju sastanke svih clanova, ali bas zbog takvog ponasanja mnoge javne licnosti i strucnjci ih napustaju, nadamo se da je davno proslo vreme kada je jedan bracni par odlucivao o bilo cijoj podobnosti, bracni par Glisic i zgleda to jos nije shvatio, ni oni oko njih….

    Thumb up 16 Thumb down 12

    • Krokodil Одговори

      9. август 2012. код 12:29

      Аааа, то је, дакле, љубоморна си на Глишићку… Је л’ ти и муж секташ пошто мораш да га слушаш? Или шеф у фирми? Јеси ли ти чула некад за поштовање надређеног и оданост? Ти ниси Дверјанка, мало си побркала.

      Thumb up 11 Thumb down 10

      • darko Одговори

        9. август 2012. код 12:37

        ШТО ВИЛОМ ОВЕ КОМЕНТАРЕ КАО СВЕ ИДИЛА АЛИ СМЕТА ИМ БРАЧНИ ПАР ГЛИШИЋ АКО ТЕ СРЕЋО НЕ ПРОГУТА КРОКОДИЛ ПРОГУТАЋУ ТЕ ЈА

        Thumb up 11 Thumb down 7

      • Dverjanka-Nis Одговори

        9. август 2012. код 12:48

        Krokodilu bas iz tog razloga ako postuje muza, trebalo bi da ga podrzava i bude uz njega, a ne da ga blamira i zauzima njegovo mesto, ko razume shvatice.
        P.S. nemam na koga da budem ljubomorna

        Thumb up 10 Thumb down 5

        • darko Одговори

          9. август 2012. код 12:51

          СЕДИ ДВА АКО НАСТАВИШ ДАЋУ ТИ КЕЦА

          Thumb up 4 Thumb down 5

          • Dverjanka-Nis

            9. август 2012. код 13:19

            Darko, ja rekoh istinu o stanju u Nisu, a ti veruj u sta hoces.
            Cinjenica je takodje da su mnogi strucnjaci (Dragas i dr.) napustili Dveri kada su videli sta se radi. Pa nije valjda da je samo Staresinstvo sto posto u pravu i da su oni najpametniji u Srbiji. Bas zato sto mi se svidjaju ideje i program, zelim da Dveri opstanu. Ali ne mogu da o sudbini Dveri odlucuju njih sedmoro, i u praksi rade suprotno od onoga sta se zalazu. Da, treba porodica na prvom mestu, ali ne njihove porodice, vec porodicne vrednosti.Uostalom, verujem da i vecina to ovde zna, ali kao sto rekoh tesko je prihvatiti istinu ako ti ne odgovara

            Thumb up 10 Thumb down 6

    • darko Одговори

      9. август 2012. код 13:59

      ДРАГАШ НИЈЕ НИКАД БИО У ДВЕРИМА А КО ЈЕ ЈОШ НАПУСТИО ДВЕРИ.

      Thumb up 6 Thumb down 3

      • Дугоконтов Др. Ристо Одговори

        9. август 2012. код 14:19

        *изгледа да је нека врста фисије. Драгаш је јавно подржао Двери, као стручно лице. Није члан. Не постоји чланство са чланском картом.

        Thumb up 10 Thumb down 2

    • Дугоконтов Др. Ристо Одговори

      9. август 2012. код 14:15

      Јасно је наглашено да – ЉУДИ НА ОДГОВОРНИМ МЕСТИМА МОРАЈУ БИТИ САМО СТРУЧНИ И СПОСОБНИ ЉУДИ. Онако како подесе Двери тако би подесили и државу. Идеју пратиш или не пратиш, слободна воља, кад не пратиш изађеш напоље. Просто ко пасуљ.
      Ти Дверјанко размишљаш демократски и то није добро. Окружени смо домаћим и страним непријатељима колико год се то некоме свиђало или не. Нема у тој ситуацији демократије. Има само демократско испирање мозга и демократски мрак, колико видесмо, црњи од црвеног.

      Thumb up 10 Thumb down 1

    • Симпатизер Одговори

      9. август 2012. код 20:40

      Двери у Нишу није растурило старешинство и ти ако си дверјанка то би требало да знаш. Стари повереници су смењени са разлогом.После избора нису хтели да раде и ако је неко од сабораца хтео да ради један од њих их је саботирао да не би изгледао инертан. Ратомир Крстић је скроман човек а то је највећа хришћанска врлина, и то не значи да је неспособан, баш такав нам вођа треба, а не некакви харизматични лидери који би дошли свој его да хране. То што је повереништво у Нишу неактивно је делом кривица општинских повереника, а и повереништво има финансијских проблема са простором. Зеза нешто овај ђилас. У оним општинама у којима су повереници одрадили свој посао и присталице и саборци знају шта су и на чему су. Старешинство нема везе са тим.

      Thumb up 2 Thumb down 2

      • darko Одговори

        10. август 2012. код 07:47

        stvarno je smrad ovaj djilas nedan nam lovu a bey love nema nista.

        Thumb up 0 Thumb down 0

  18. атанасије Одговори

    9. август 2012. код 12:08

    TO ЈЕ СВЕ ЗАТО ШТО СЕ ЧЕКА И НИШТА НЕ РАДИ , НЕГО НЕПРИЈАТЕЉУ ДАЈЕТЕ ПРОСТОРА ДА ДЕЛУЈЕ , РАСТУРИЛИ СУ ДРЖАВУ , А ДА НЕЋЕ НЕКИ ПОКРЕТ МА КАКО ГОД СЕ ЗВАО, А ТО ЈЕ СВЕ ЗБОГ ТОГА ШТО СЕ НЕ РАДИ НИШТА , САМО СЕ ПРИЧА, НИКО НЕ ДЕЛУЈЕ , НИГДЕ ОТПОРА , НИГДЕ ГЕРИЛА , НИГДЊЕ УДАРИ , БЛА БКЛА БЛА , ШЕТЊЕ , МАХАЊЕ ЗАСТАВАМА , И ОНДА АЈМО СВИ У РЕСТОРАН НА ЖДРАЊЕ И ПИВО ТОЛИКО ОД БОРБЕ ЗА ДРЖАВУ СРБИЈУ.

    Thumb up 9 Thumb down 5

  19. Србољуб Одговори

    9. август 2012. код 12:13

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Thumb up 6 Thumb down 11

    • Krokodil Одговори

      9. август 2012. код 12:49

      Ах те неваљале Двери, ево сузе ми пођоше на очи! Дај, бре, само клевећеш и патетишеш.

      Thumb up 9 Thumb down 2

    • Ненад Одговори

      9. август 2012. код 13:12

      Двари треба да ставе свима јасно од знања да нема никакве коалиција са СНС, мада то још нису учинили. И зато једина права и искрена родољубива опција СРС, која је бар радикално доследна!

      Thumb up 6 Thumb down 5

  20. атанасије Одговори

    9. август 2012. код 12:14

    Ма нек се зове и Порта , ако нас има 100 јебаних унутра ко змије, има да нема олоша по Србији , о томе се ради , нико нема муда , сви више воле ждрање , паре , курве , овој држави треба 100 момака од челика , ништа више.

    Thumb up 11 Thumb down 3

    • Svetosavac Одговори

      9. август 2012. код 16:42

      Stvarno moras biti imbecil da das dislike Atanasiju.Covek jedini govori pravu stvar! Ziv i zdrav bio brate.

      Thumb up 5 Thumb down 0

  21. Dr Filip Одговори

    9. август 2012. код 12:20

    Ovo je privatna pobuna malog Parovića, koga poznajem, pre svega zasnovana na sujeti, i njegovih dečaka iz bivše organizacije „Obnova“ kojom je obmanjivao Dveri da nešto radi u Novom Sadu, mada je prve godine nešto i radio, ali samo na svoju ruku i odbijajući svaku drugu tuđu sugestiju ili pomoć. Sa naše strane su stizala jasna upozorenja starešinstvu ali nisu u tom trenutku uvažavana kao alarmantna upravo zbog tolerantnosti ljudi koji čine starešinstvo, pa i štiri pokret, i dobre volje da se svima ukaže poverenje i pruži prilika. Mladi Parović je to poverenje prokockao, a smer njegovog daljeg delovanja koji se ogleda u prvom i ovom drugom saopštenju će najverovatnije rezultirati podelom među potpisanima, od kojih čak nisu ni svi aktivni u povereništvu u meri u kojoj bi ih neko potpisao kao člana. Druga je stvar to što se kroz potpisivanje nekog kao člana otkriva način poimanja pokreta od strane Parovića, tj. mahinalno neshvatanje da su dveri pokret bez kategorije članstva, i ovim obmanjujući javnost tobožnjom relevantnošću potpisnika kroz kategoriju-titulu „člana povereništva“.

    Thumb up 20 Thumb down 3

  22. Milan Одговори

    9. август 2012. код 12:21

    Ovo je privatna pobuna malog Parovića, koga poznajem, pre svega zasnovana na sujeti, i njegovih dečaka iz bivše organizacije „Obnova“ kojom je obmanjivao Dveri da nešto radi u Novom Sadu, mada je prve godine nešto i radio, ali samo na svoju ruku i odbijajući svaku drugu tuđu sugestiju ili pomoć. Sa naše strane su stizala jasna upozorenja starešinstvu ali nisu u tom trenutku uvažavana kao alarmantna upravo zbog tolerantnosti ljudi koji čine starešinstvo, pa i štiri pokret, i dobre volje da se svima ukaže poverenje i pruži prilika. Mladi Parović je to poverenje prokockao, a smer njegovog daljeg delovanja koji se ogleda u prvom i ovom drugom saopštenju će najverovatnije rezultirati podelom među potpisanima, od kojih čak nisu ni svi aktivni u povereništvu u meri u kojoj bi ih neko potpisao kao člana. Druga je stvar to što se kroz potpisivanje nekog kao člana otkriva način poimanja pokreta od strane Parovića, tj. mahinalno neshvatanje da su dveri pokret bez kategorije članstva, i ovim obmanjujući javnost tobožnjom relevantnošću potpisnika kroz kategoriju-titulu „člana povereništva“.

    Thumb up 7 Thumb down 4

  23. vLada Одговори

    9. август 2012. код 12:59

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Thumb up 4 Thumb down 15

  24. Дугоконтов Др. Ристо Одговори

    9. август 2012. код 13:56

    …како се лако прихватају лоши утицаји.. …нема у Дверима појма власништва, осим на интелектуалну својину потписивањем неког текста, рецимо. Дакле овде се јасно види потпис петоколонашких агената и ту нема говора. Изврћу свет наопачке, а да не изврну искрени бунт и борбу Двери против окупације душе?
    Јел има будних? Чему полемика? Не дајте се испровоцирати!
    Наш народ психички више не може да издржи нове унутрашње непријатеље, чак се и стари, познати непријатељи спораднично процесуирају.
    Такође сматрам како неко рече да су ово унутрашње ствари покрета, али би ипак требало службено истражити ако постоје сумње да су наведена лица узела новац за овакве радње. Био би то још један шамар западном схватању демократије и демократији уопште.
    А шта кад се испостави да овакве ставове новосадског повереништва не деле остала повереништва Двери, тачније можда још два? Хоће ли бити процеса?

    Thumb up 5 Thumb down 0

  25. DrvoSjeca Одговори

    9. август 2012. код 15:27

    Toliko ljudi podrzava Dveri a oni nisu presli cenzus. Jesul?

    Politickim i demokratskim putem niko nikada nije pobjedio „organizovane demokratske kriminalce i izdajice“ u nijednoj demokratskoj zemlji. Zato nemojte se previse nadati od Dveri. Bicete razocarani po ko zna koji put.
    Jedini nacin da se ova gamad smakne i da se kazne oni koji su krali i izdali zemlju je vojni puc. I bas zbog tog prva stvar koja je unistena u nasoj zemlji je vojska koja je jedina bila pretnja lopovima i izdajnicima.

    Recimo da dveri pobjede na sledecim izborima i dobiju 60% glasova, da ali vi zaista mislite da bi oni, ti porodicni ljudi, zaista umjeti da se bore protiv 101 obavjestajne sluzbe koje su nam napravili demokrate? Ne budite smjesni. Imalo valjani generali koji bi mogli to uraditi sa vojskom su smjenjeni penzionisani ili u hagu.

    Ovu stoku moze samo narod sa maljem u ruci skinuti. A same dveri ce biti jos jedna od tih patriotski organiacija koja ce skupiti neki broj ljudi oko sebe i nikad nista nece uraditi. A kad malo zasmetaju ili zaprete bice proglasene za naciste i bice zabranjeni. Samo lupite etiketu nacista bilo kom i narod poducen od komunista 60 i kusur godina odma ce te ljude zamrziti zar ne?

    Thumb up 4 Thumb down 1

    • Predrag Одговори

      9. август 2012. код 19:35

      Ne mogu Dveri biti zabranjene, pogotovo ne sada…
      Imam jedno pitanje za Dverjane: Darka, Igora,Dugokontova, Krokodila…
      Kako su Dveri zamislile da se recimo u skupstini Novog Sada bore protiv Canka i Pajtica? Kako da smenjuju vlast, ako oni nece u vlast? Sta ako/kad Dveri udju u drzavni parlamenti i budu imali recimo 20 posto glasova, sta ce se tada desavati – hoce li stremiti ka vlasti ili ce sedeti skrstenih ruku i primati platu narednih 4,8,12 godina…? Biti u vlasti znaci uci u koaliciju, a biti na vlasti znaci i mogucnost menjanja onoga sto ne valja. A ako se Dverjani budu durili, dizali nos u skupstini, izbacivali iz pokreta one koji mogu nesto da ucine u smenjivanju zla, zasto onda da glasam za njih?

      Thumb up 1 Thumb down 1

      • ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА Одговори

        9. август 2012. код 20:04

        ПА НИКО ИМ НЕ БРАНИ ДА СЕ БОРЕ ПРОТИВ ЧАНКА И ДС БАНДЕ! О ТОМЕ СЕ ОВДЕ И РАДИ! О ПОДМЕТАЊУ ДА БИ СЕ РУШИЛЕ ДВЕРИ! ВЕШТАЧКИ ЈЕ ЖУТА БАНДА НАПРАВИЛА ОВУ ИНТЕРНЕТ СВАШУ И АФЕРУ! АКО СУ НА ЛИНИЈИ ПАТРИОТИЗМА НЕК ИСКОРИСТЕ СВОЈЕ МАНДАТЕ И СРУШЕ ТУ БАНДУ!
        НЕ СХВАТАТЕ ИЗГЛЕДА О КАКВОЈ СЕ УЈДУРМИ РАДИ.
        ОВИ СУ СЕ ПРОДАЛИ И СТРЕШИНСТВО ЈЕ ТО ВИДЕЛО. А ОНИ НЕК СЕ ДОКАЖУ БЕЗ ОБЗИРА ШТО СУ ИЗБАЧЕНИ. ИМАЈУ И ДЉЕ СВОЈЕ МАНДАТЕ ПА НЕК РУШЕ ЛСВ И ДС! АЈДЕ ДА ВИДИМО ДА ЛИ ЋЕ!??

        Thumb up 7 Thumb down 1

      • darko Одговори

        9. август 2012. код 23:25

        ја нисам дверјанин али подржавам двери. Пази једно је рушити дс лсв у НС а друго је узети кеш од снс или добити упревне одборе па красти као и ови што су сада на власти знаш добро паролу ДВЕРИ сви су исти ако си мислио да паровића подржиш у личном богаћењу онда си залутао само поштено можемо победити ако допустимо да нам паровићи блате углед покрета и да се богате ти то подржавај ја нећу. Ако смо рекли да нећемо управне одборе директорске фотеље а после тога да се понашамо као снс спс дс урс данас једно сутра друго.Боље је да избацимо паровиће ма где они били него да нам сутра лепе етикете да смо и ми исти.А што се тиче рушења власти и нато полтрона и то ће доћи на ред ако неко мисли да је то могуће силом тај греши појео би га мрак. Ја знам само једно да се многима код мене у фирми свидео покрет двери али су се многи поколебали јер су били убеђени да једино снс може да нешто промени.Моје мишљење је да ће СНС развластити ДС у целој србији а да ће после тога расписати нове изборе и ту је наша шанса СРБИЈОМ годинама владају странке са 5 до 15 процената гласова. Реална слика србије је да урс нема 5 процената подршке и да је учесник крађе избора као и лдп они неће проћи цензус.дс неће имати више од 10 до 15 процената СНС 40 СПС 15 дсс на овим изборима није прошао цензус двери 12 до 15 радикали нај вероватније неће учествовати на изборима јер војислав шешељ излази из хага и биће му забрањено бављење политиком. Радикали нису прошли цензус јер је такав договор био да буду испод цензуса а да шешељ изађе из хага а њихов пораз није случајан није то странка од јуче и нису они баш тако наивни.
        ЗАПАМТИ СВЕ ПАРЛАМЕНТАРНЕ СТРАНКЕ ИМАЈУ ОРГИНАЛНЕ ЗАПИСНИКЕ СА БИРАЧКИХ МЕСТА СТРАНАЧКИ ЋАТА САБЕРЕ И ДОБИЈЕ СЕ РЕЗУЛТАТ .ПИТАЊЕ ЗА ТЕБЕ ЗАШТО НИ ЈЕДНА СТРАНКА НИЈЕ ХТЕЛА ДА ДА КОПИЈЕ ЗАПИСНИКА СА ИЗБОРНИХ МЕСТА ВЕЋ СУ СВИ ЋУТАЛИ ТРИ ДАНА ПОСЛЕ ИЗБОРА СУ СЕ СЕТИЛИ ДА СУ ПОКРАДЕНИ.
        ИМА ТРИ НЕЛОГИЧНОСТИ ОВИХ ИЗБОРА
        1.АКО СУ ДВЕРИ 2 МАЈА УПОЗОРИЛЕ СНС ДСС РАДИКАЛЕ ДА СЕ СПРЕМА ИЗБОРНА КРАЂА 6 МАЈА ЗАШТО СУ СВИ О ТОМЕ ЋУТАЛИ.
        2.АКО КЛАДИОНИЦЕ И ЦЕСИД ПОГОДЕ РЕЗУЛТАТ КАКО СУ ЗНАЛИ КАКО ЋЕ НАРОД ГЛАСАТИ
        3.ЗАШТО снс НИЈЕ ОДМАХ РЕАГОВАО 7 МАЈА ДА СЕ ДЕСИЛА ИЗБОРНА КРАЂА ВЕЋ ТЕК 10 МАЈА.
        4. КАКО ЈЕ ШТЕФАН ФИЛЕ ЧЕСТИТАО НИКОЛИЋУ ПОБЕДУ 4 САТА РАНИЈЕ.
        5.ДАЛИ БИ НАТО И ЕУ УОПШТЕ ДОЗВОЛИЛИ ДА У СРБИЈИ ДОЂЕ НЕКА ПРО РУСКА ПАРТИЈА

        Thumb up 5 Thumb down 0

      • Дугоконтов Др. Ристо Одговори

        9. август 2012. код 23:30

        Предраже, овде није реч о дурењу или нечему сличном. Постоји јасно зацртан циљ дефинисан кроз одређен број идеја.
        Двери нису странка него народни покрет. Немају чланство и велики број људи ради на остварењу тог циља добровољно.
        Када одређен број људи, или читаво Повереништво за неки град не раде у склопу тог циља, онда се ради на томе да се ти људи замене. У данашњем свету људи који раде против своје државе имају читав низ начина на који стране државе могу да их „заштите“. Тако имамо гомиле тобожњих бораца за људска права. И сад, кад Двери хоће да чисте своје редове од оних који нису спремни да раде на извршењу тог циља, то се карактерише као самовољно или деспотски или не знам ни ја како.
        Имам ја питање за тебе: Зашто демократска странка није урадила сличну ревизију кадрова оног момента када су корупционашке афере заживеле у јавности?

        Thumb up 3 Thumb down 0

  26. Стефан Одговори

    9. август 2012. код 20:20

    Просудите сами да ли је Влада Димитријевић “ духовни гуру “ и “ мрзитељ који лаже“ или искрени србски светосавски родољубиви интелектулац,признати православни публициста и отац четворо деце и велики пријатељ са пок. Предрагом Драгићем Кијуком како рече испред Двери Н. Сада несрећни Александар Ђурђев……Међутим, имам утисак, да је Старешинству много већи проблем од Паровића и мене, наш владика Иринеј бачки, према ком мржњу највише распирује сива еминенција и духовни гуру Старешинства – Владимир Димитријевић. А наша је кривица изгледа то што се причешћујемо у храмовима Епархије Бачке! Наглашавам, ни по коју цену и никада, нико из повереништва Нови Сад неће говорити ништа лоше за преосвећеног Иринеја бачког, ма колико га Димитријевић мрзи и лажно оптужује. Шта више, остаћемо верни својој светосавској Српској Православној Цркви, нашој Епархији Бачкој и његовом преисвештенству Иринеју. Ми нисмо и нећемо никада бити отпадници од Српске Православне Цркве.

    17. јул 2012. године
    [b]Александар Ђурђев

    Thumb up 3 Thumb down 3

    • Rista Одговори

      10. август 2012. код 01:00

      znaci ne cete biti otpadnici pravoslavne crkve i po cenu da vatikanski jezuiti preuzmu kontrolu nad njom! e bas lepo!

      Thumb up 0 Thumb down 0

  27. ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА Одговори

    9. август 2012. код 20:33

    СТЕФАНЕ ПОТПУНО СИ ПРОМАШИО ТЕМУ. КАО ДА ЖЕЛИШ ЈОШ ВЕЋУ СМУТЊУ ДА НАПРАВИШ.
    ОВДЕ НЕ РАСПРАВЉАМО О ПРАВОСЛАВЉУ И ЕПАРХИЈАМА НЕГО О ТОМЕ ДА ЖУТИ БАНДИТИ КОЈИ ИМАЈУ И ДАЉЕ СВОЈЕ МАРКЕТИНШКЕ АГЕНЦИЈЕ И СВЕ МЕДИЈЕ У СРБИЈИ У СВОЈИМ КАНЏАМА САДА ПОКУШАВАЈУ ДА РАЗБИЈУ ПОКРЕТ ДВЕРИ И АКТИВИРАЛИ СУ НОВОСАДСКЕ СПАВАЧЕ ПРИКРИВЕНЕ И УБАЧЕНЕ ДА ЧЕКАЈУ МОМЕНАТ. А МОМЕНАТ ЈЕ НАСТУПИО КАДА ЈЕ НОВОСАДСКИ ЛСВ И ДС ОЗБИЉНО ДОВЕДЕН У ОПАСНОСТ ДА БУДЕ СРУШЕН СА ВЛАСТИ!
    АКО ЈА НИСАМ У ПРАВУ , ОНДА ЋЕ МЕ ОВИ НОВОСАДСКИ ДВЕРЈАНИ НАВОДНО ПРАВОВЕРНИ И НА ЛИНИЈИ ПАТРИОТИЗМА ДЕМАНТОВАТИ И ИСКОРИСТИТИ СВОЈЕ МАНДАТЕ И СРУШИТИ ЛСВ И ДС БАНДИТЕ У НОВОМ САДУ!
    КРАЈ ПРИЧЕ!
    ОНИ СУ НА ПОТЕЗУ! АЈДЕ РУШИТЕ ЧАНКА И ПАЈТИЋА!!
    ЈЕДВА ЧЕКАМО ДА ТО ВИДИМО!!

    Thumb up 4 Thumb down 1

  28. СВЈАТОГОР Одговори

    9. август 2012. код 21:36

    Добро и ако Паровић и остали почну да руше ЛСВ и ДС .како ћеш то објаснити.Ко ће онда бити у праву

    Thumb up 0 Thumb down 0

  29. Матаруга Одговори

    9. август 2012. код 22:31

    Изгледа да господа из Новог Сада не схватају да Двери нису демократска политичка партија, па би хтели да уводе демократију тамо где јој није место. Још се позивају на саборност и договор, као да није било саборности и договора пре ових избора. Ако су православци онда ваљда знају шта значи Старешинство и хијерархија. Паметноме доста!

    Thumb up 10 Thumb down 0

    • darko Одговори

      10. август 2012. код 07:53

      pa sad kad su dobili pare da ruse dveri iznutra setili su se da napomenu kako treba da postoji demokratija u pokretu a nesvidja im se stresinstvo.

      Thumb up 2 Thumb down 0

  30. lazar brkin Одговори

    9. август 2012. код 22:43

    …стефане…све су то лјуди и грешници…па тако и Иринеј…и није то твој проблем јер и ти и он и ја ћемо наше „плате“ добити..не прави себи идола од иринеја јер је он далеко од тога…У Цркви је ваѕда свега било и Цркву је сачувао народ православни и Свети Оци а да ли је Иринеј један од њих мислим да је свима јасно већ одавно…НИЈЕ..предугачко би било и није моје да га балтим јер је сам себи то већ много пута учинио..Вера је наша Православна, дакле право слави и право служи..па се ти ѕапитај..Не дирајте у Веру Православну а Црква је Божија, Христова и Народна то нек ти је јасно…не тражи идола брате мој грешни…мислиш да је добро што нас је Патријарх Чарнојевић довео где нас је довео…НИЈЕ….своје се не напушта…НИКАДА…тако да опет ти понављам..Веруј у Бога и у Народ свој. С вером у Бога и у србство! За Крст часни и слободу ѕлатну !

    Thumb up 4 Thumb down 0

  31. Замундије Одговори

    10. август 2012. код 07:18

    Људи не схватају да није проблем количина родољубља већ то што су водећи људи Двери један затворени круг људи, њих води „старешинство“ који не одговарају никоме, које нико није изабрао нити их може опозвати, а они себи узимају за право да су „једине и праве Двери“ и њихову ауторитарну надмоћ нико не сме довести у питање, изгледа да нико други нема право на другачије мишљење уколико се то мишљење коси са мишљењем господе из „старешинства“. Народски речено – шипак, присталице и активисти Двери из Новог Сада имају подједнако право на мишљење као и било који други активисти.

    Thumb up 1 Thumb down 4

    • darko Одговори

      10. август 2012. код 11:07

      Замундије
      skini zuti dres dok pises komentare.
      Vrati se gore pet komentara pa procitaj tekstove svi tekstovi OSMISLJENI I pisani zutom rukom ni jedan jedini TOBOZE NEZAVISNI MEDIJI nije preneo ZVANICNO saopstenje POKRETA DVERI OSIM NEKIH NEBITNIH DELOVA SAOPSTENJA .PERJANICA SLOBODNOG NOVINARSTVA POD KONTROLOM ZUTIH B92 PREDNJACI PO RETORICI A NI U LUDILU KOMENTAR PODRSKE CENTRALI DVERI U BGD NECE PROCI CENZURA KAO ZA VREME STALJINA I TITA.

      Thumb up 1 Thumb down 1

      • darko Одговори

        10. август 2012. код 11:11

        PROBAJ DA POSALJES KOMENTAR PODRSKE DVERIMA NECE PROCI KAO NI MOJE STOTINE KOMENTARA KOJI NISU OBJAVLJENI OD APRILA MESECA.ALI ZA PROBU JA POSALJEM KOMENTAR DA SE DVERI KLERO FASISTI KOMENTAR UREDNO OBJAVLJUJU.

        Thumb up 1 Thumb down 1

        • ИГОР-ПАНЧЕВО-СРБИЈА Одговори

          10. август 2012. код 16:52

          ДАРКО, ЏАБА ТРОШИМО ВРЕМЕ И ПРОССТОР ДА ДОКАЖЕМО КАКО СУНЦЕ НА ИСТОКУ ИЗЛАЗИ!
          ЖУТА БАНДА СА ЗАДАТКОМ НА НЕТУ И У СВИМ МЕДИЈИМА ДОБИЛА ПЛАН КАКО ЋЕ И КОЈИМ ТЕКСТОВИМА ДА НАПАДАЈУ ДВЕРИ . СВЕ ЈЕ СМИШЉЕНО И ИСПЛАНИРАНО. ЧАК СЕ И УБАЦИВАЊЕ ПОЈЕДИНИХ КОМЕНТАТОРА СА ОДРЕЂЕНИМ НИКОВИМА ,ПЛАНСКИ ДЕШАВА И ДИРИГУЈЕ ИЗ ЈЕДНОГ ЦЕНТРА.,ШАПЕР-ЂИЛАСООВЕ МАРКЕТИНШКЕ РАДИОНИЦЕ ЗА ПРАВЉЕЊЕ МАТРИКС ПРОГРАМА И ЊЕГОВО СЕРВИСИРАЊЕ И ПУШТАЊЕ ПРЕКО ТВ СТАНИЦА И ШТАМПЕ КОЈУ КОНТРОЛИШУ.
          ЗА ПАМЕТНЕ СВЕ ЈЕ ЈАСНО КАО ДАН А ЗА ОВЕ ДРУГЕ ПА ЗБОГ ТАКВИХ ЈЕ И НАСТАЛА ПОСЛОВИЦА ,
          НИКО НИЈЕ ТОЛИКО СЛЕП КАО ОНАЈ КОЈИ НЕ ЖЕЛИ ДА ВИДИ!

          Thumb up 1 Thumb down 1

          • caps lock

            10. август 2012. код 17:55

            Ne deri se ne vici !!!!!!!!!!!!!!!!
            Aman covece iskljuci CAPS LOCK.
            Velika slova su sinonnim za DERNJAVU, VIKU,
            nisi valjda permanentno zaglavljen negde u plotu.

            Thumb up 2 Thumb down 1

  32. Милутин Одговори

    10. август 2012. код 17:12

    Повереништво у Новом Саду вероватно није имало за циљ поделу у Дверима, али ментални склоп воћства повереништва је такав да су желели нереално велики утицај у покрету. А пошто ни сами нису подложни било каквој критици јавности, мало им је требало да крену као самостални стрелци, неспособни да се одупру чарима власти. Јавна је тајна да су се неки од њих хвали како ће сада они кадрирати по јавним предуѕећима Новога Сада. И да нема ничег другог зашто су одговорни, ово би било довољно за њихово искључење иѕ Двери, јер се коси са основним начелима деловања покрета!

    Thumb up 3 Thumb down 0

Оставите одговор